Salam Perkenalan!

oleh sorensen pada 01 Jun 2007 dalam

Hai semua! Selamat datang ke blog aku, D' alam maya Sorensen - biarkan aku dan rentak muzikku hahah!! Bley? Kenali aku kat sini sebagai sorensen je ok? Mana2 member yg kenal tu, kenal la.. yg tak kenal buat2 jela mcm kenal hehehe... Oklah 1st of all thx sbb sudi melawat blog aku yg tak seberapa ni.. maklumlah blog baru kan, kata org baru nak up. Jadi kpd bloggers2 senior tu, kalau ada salah silap kat sini tolonglah beri tunjuk ajar k.. jangan la kutuk, aku nangis kang susah plak korang nak pujuk hehehe!
Oklah, utk entry 1st ni xde pape pun yg nak aku katakan. Sebenarnya aku pun tak tau lagi hala tuju blog ni yg sebenarnya. Cuma kadang2 aku teringin plak nak kongsi pengalaman hidup seharian aku dgn korang semua. Gembira ada, sedih pun of coz la kan. Tapi terus terang aku nak cakap aku minat sgt dengan electronic gadgets, terutamanya henfon. Ya, kehidupan seharian aku banyak berkisar tentang benda tu. Kat rumah ni, abg aku tu la yg selalu bawak borak pasal henfon.. tak kira la masalah rosak ke, model baru ke, segala kepintaran & kebodohan manusia kerana henfon semuanya pernah kitorang bincangkan. Tahla, aku pun x faham apa yg menarik sgt psl benda tu. Tu yg dinamakan minat kot? Aku bgtau ni sesaja je la, sbb mungkin beberapa entry aku yg pertama ni (dan yg bakal menyusul) akan banyak bercerita tentang henfon dan gajet2 elektronik yg lain. Cerita yg mcm mana tu? Hehe.. tunggu saja.
Ok, harap korang enjoy baca kisah2 aku kat sini nanti. Sambil tu, jgn lupa tinggalkan msg2 ke.. komen2 ke dkt shout box yg ada sebelah ni ok, kot2 ada yg korang nak cakap kat aku ke.. bgtau jer. Jangan mintak duit dah, aku pokai hahah! Ok, svasti shri!


Comments seterusnya...