Aku kayo!!! Ahakzzz!!!

oleh sorensen pada 16 Jun 2007 dalam

Pagi tadi lepas bangun je tido, bapak aku bagitau ada surat dpd U aku dlu. Harus la aku tersentak, tahape2 la pulak yg diorang nak kali ni kan. Maklumla, surat2 dr U ni bukannya seronok sgt utk dibaca kadang2. Dgn berdebar2, aku keluarkan isi surat tu dan ternampak.. Ekekeke! La, ada cek rupanya!!! Ya ampun, aku dh excited giler.. aku ingat aku dah jadi org kaya balik, yelah mana tau duit lebih pengajian dulu yg diorang pulangkan.. berapa juta agaknya yer? Aku pun tengok la jumlah cek tu dan ternampak..

AHAKSSS!!! DUIT TAMBANG BAS TAK JADI PAKAI RUPANYAAA!!! Aiyoo.. 60 henget jer? Dlm banyak2 duit lebihan yuran per kredit kami yg diorang dah makan dulu, 60 henget je diorang pulangkan balik? Huhuhu! Baik tak payah! Bukan nak sombong, tapi memang hakikatnya pun.. huh! Tapi xpela, dalam byk2 penyelewengan institusi tu yg ramai student da tau, at least ternampak gak sedikit kejujuran pihak prasiswazah tu yer, walaupun cuma bernilai 60 henget je maruah diorang tu... AHAKZZZ!! Diulang lagi sekali...
Ahakzzz!!!


Comments seterusnya...