Ke kuching kejap...

oleh sorensen pada 24 Jun 2007 dalam

Fuh.. aku penat hari ni sbnrnya.. baru je blk dpd kch, yelah kena settle urusan cket psl nak skolah balik ni. Pegi tak lama, sehari je.. hari jumaat pegi pastu terus balik hari ni.. tujuan utamanya nak amik borang pinjaman yayasan swk. abg aku (yg ada kat kch) dah tolong amik dpd ofis diorg, so aku amik dpd abg aku jela kat mpbl tu. Maklumla, aku mana nak dpt pjmn ptptipu dah skang ni, dah ada hutang dgn diorang katakan.. nsb baik xbyk.. huhu..

Pastu dah alang2 smp kat sana, aku pun b'cdg nak bt medical checkup terus kat klinik luar. Bukan apa, kat tmpt aku ni ada jugak klinik tapi bab2 x-ray tu diorang liat ckit. Nak harap hospital kerajaan? Huh, nak bt checkup ckit dgn urine test pun amik masa pagi sampai ke petang.. meluat aku. Aku tau tu sbb dulu aku penah kena, tu yg serik sgt.. buat kat klinik luar tak smp sejam pun.. blah la spital kerajaan!

Bila dah settle tu.. aku ajak la bpk aku shopping ckit brg2 yg nak dibawa nnt.. xdela byk sgt.. cuma bbrp helai baju, suar dgn sepsg kasut je.. utk tambah sikit stok yg dah sedia ada takut tempat tu nnt ngengada nak benda pelik2.. yg lain2 tu, stok khazanah lama masih ada yg tertinggal dalam almari..

hehehe.. motif beli jenama ni bagai?

Cuma risau ckit skang ni sbb surat twrn original tak smp2 lagi.. pstu nak call yayasan swk nak tny psl prosedur pinjaman... pening weh, smp tekanan darah aku turun masa medical checkup hari tu sbb byk sgt berfikir!!!


1 komen seterusnya...

1 komen