Apa khabar sahabat2ku?

oleh sorensen pada 03 Jun 2007 dalam

Tadi aku dgn zaki pegi melepak kat rumah sham. Nak tukar2 lagu katanyer dgn bdk pompuan tu. Lama betul dah aku x jumpa sham.. hai, makin gedik skrg yer? hehehe.. zaki pun kata cmtu. Tapi biasala kan, org dah keje.. lain la ckit perubahan dia. Lama ktorang lepak rumah dia, smp segan plak aku. Ni sumer W200i zaki tu punya pasal.. transfer lagu dpd henfon sham (sham guna nokia 5200, harus la teringat henfon 3G dalam katalog ye tak?) pakai infra red. Lambat nak mampos, smp sham kena bagi pendrive plak kat aku, bagi aku taruk lagu dgn dia kat umah. Tapi xpe la, at least banyak jugak yg ktorang borak ngan dia. Sian kat sham, rupanya baru pagi tadi break dgn bf dia.. tapi tetap senyum ketawa layan aku dgn zaki. Hai sham, respek betul aku dgn ko.. ko mmg tabah, dpd zaman sekolah dulu2 lagi. Wah, abg si sham ni dah pakai motorola v3x rupanya. Aiyo, model baru tu. Aku jeles, yer.. mmg aku ngaku henfon tu lawa. Tapi kene ingat, motorola jer.. ahaks!!! Pulak tu underwater. Persoalannya, layak ker nak menayang bagai? Haa...

Kuar dpd umah sham tu pegi plak umah si bob. Fuh, rasa mcm hari raya plak berkunjung-kunjung kan? Maklumla, masa2 cuti cmni jer boleh jumpa member2 lama.. masing2 dah bawa haluan sendiri. Aku nie? ADA KER? (sentap diri sendiri). Bob nie dh jadi cikgu kat kawasan pedalaman julau. Hai, sian betul aku dgr kisah2 dia kat ctu. Dgn jalan tanah licin (smp 4 wheel drive boleh berputar 70 darjah katanyer) lalu dkt tebing curam segala, sehinggala cerita2 hantu yg dia pernah alami kat dlm hutan tu. Terfikir juga aku pengorbanan seorang guru yg tabah mengharungi rintangan. Tak lama lepas tu datang la plak member lama kami si ujang, melintas dpn umah bob. Dia pun dah jd cikgu juga, kat pedalaman bahagian mukah. Mula2 tu biasa jer perbualan diorang, sehinggalah satu part tu aku pun tak ingat pasal apa, diorang sebut perkataan DG41. Aiyo.. secara otomatik aku tergelak, diorang heran.. tanya kenapa? Aku geleng je cakap takde pape. Masa tu tadi, harus la teringat kat seseorang kan? Nak2 bila bercakap ttg elaun pedalaman P3 rm1500 tu, lagi la buat aku senyum sendirian. Yela, kalau 'dia' baca blog nie dia tau la kenapa..

Hai, apa la nak jadi dgn aku nie. Melampau2 plak imaginasi skarang. Maklumla, jejaka kesunyian kan. Sape pun xleh menyelami prsn aku yg tgh bergelora nie..



Comments seterusnya...