[s]emesta [s]orensen

oleh sorensen pada 18 April 2010 dalam

Dah lama tak tukar tagline. Bosan pulak tengok yang lama, so aku tukar la dgn yg baru.. skali dgn layout blog ni. Saje je.. sbb layout yang lama tu pun mcm dah outdated sket dia nyer appearance.. yg aku guna skrg ni pun (wordpress based layout) dah lama org lain guna.. cuma aku malas sket nak tukar, sebab dulu suka jenis blogger classic nye style.

Papepun, perubahan mesti dilakukan. Kne la berubah ikut peredaran zaman. Hidup kita pun macam tu gak, nak tak nak kne gak ikut trend. Takkan sampai bila2 pun duduk kat situ je kan, bila nak maju.

Jangan ikut trend masuk ke longkang sudah. Aku tau mesti ramai korang jenis yg malas mandi betul tak? Mengarut. So, itu je untuk entry ni ok.

Dengan ini, mulai hari ini secara rasminya blog aku kini dikenali sebagai:

[s]emesta [s]orensen
Sepasang telinga.
Seorang manusia.


4 komen seterusnya...

4 komen