YouthSays featured ME! =D

oleh sorensen pada 20 Julai 2010 dalam

Hairan jugak mula2 tadi bila check pattern visitors untuk hari nih. Kenapa ramai benar yang masuk blog aku ni dan baca entry aku hari tu pasal YouthSays? Nak katakan semuanya cari melalui search engine, takde plak nampak apa2 keyword digunakan dalam log counter blog aku.

Selidik punya selidik, rupa2nya...


Admin YouthSays sendiri yang promote entry tu kat facebook dan twitter!!!

Best. At least aku rasa berbaloi apa yg aku dah tulis tu, dan aku rasa sangat dihargai. Walaupun niat asal cuma utk promote invite link saja, tapi bila aku baca balik entry tu baru aku perasan bhw ianya memang boleh membantu para newbies yg baru join YS untuk kenal apa dia YS yang sebenarnya.

Dan aku akan berusaha lebih keras lagi lepas nih!!! Thanks YouthSays!!

Comments seterusnya...