Small world..

oleh sorensen pada 01 Februari 2010 dalam

Yeah, it's damn small =)

Kata orang, mencari kawan biarlah beribu2 malah berjuta2 pun tak kisah. Apa yg penting, jgnlah dipilih melalui rupa paras atau 1st impression yg baru kita dapati dari awal 5 minit perkenalan dgn seseorang. Sbb kita tak tau, apakah yg akan berlaku antara kita dengan seseorg itu pada suatu hari nanti, sbb dunia ni kecil saja kan? Oh yeah!! Pengalaman2 mcm ni dah banyak berlaku pd aku. Dpd perkenalan antara classmate sehinggalah kpd kenalan di alam maya yg akhirnya aku kenali secara peribadi. Aku akui prosesnya bukanlah mudah, aku pun pernah melakukan perkara yg sama mungkin. Oleh sebab itulah aku ingin berkongsi perkara ni utk panduan semua, terutamanya kpd hadek2 ku supaya tidak mengulangi perkara yg sama, ok!

Aku pernah dengar, aura tarikan orang2 berzodiak Gemini ni kuat.. betul kerw? Yea kot.. hihih!!

Dpd zaman study kat sarawak dlu sampai la ke sini, selalu perkara ni berlaku. Kalau aku rasa aku nak kenal seseorg tu, paling tidak pun mesti aku akhirnya akan terserempak dgn dia. Kalau tak sempat berkenalan pun, kebanyakan antara mereka tak akan pernah lupa jelingan maut penuh tanda tanya yg aku berikan pd diorg di awal pertemuan. Yerp, jelingan maut itu.. akan menghantui hidupmu selamanya.. wpun kita mungkin tak akan bersua lagi di kemudian hari.. ngauuummm!!

Hehe. Kpd kau yg masih tertanya2 itu, akulah orangnya. Seperti yg kau lihat sendiri, aku pun biasa2 saja.. sama seperti kamu. Kau juga kelihatannya seperti org baik2, sama seperti aku. Aku rasa kita ada chemistry yg baik utk menjadi kwn. Maaflah, kalau itu sekadar 1st impression aku.. apa yg penting, tolonglah eliminate kedinginan tidak bertempat kamu itu ok. Mungkin itu akan menarik lebih ramai org utk menyukai kamu, bukankah itu sesuatu yg baik? *wink!!

Last but not least, selamat ulang tahun sayaaangggg... Dengan penuh rasa rendah diri, akulah SoReNsEn.. yang mungkin suatu hari nanti bakal kau kenali, dan akan kau ketahui bagaimana aku mengenalimu :)



1 komen seterusnya...

1 komen