Mid-sem break

oleh sorensen pada 20 Februari 2010 dalam ,

Cuti seminggu ni aku habiskan di penara saja bersama omar dan abg bob. Dah lama sgt rasanya aku tak ke sini, dekat setahun gak la. Banyak kenangan kat sini sebenarnya, especially yg berlaku sepanjang tahun lepas masa omar still stay kat sini.

Tak buat apa pun. Hari tu ktorg kuar jalan2 ke area bukit bintang, semata2 nak cari tempat karaoke. Tgh CNY plak masa tu, harga semuanya takleh runding. Tapi last2 nak buang gian punya pasal, proceed jugakla ke News KTV. Selebihnya just spend masa merayau2 di bukit bintang hilangkan bosan.

Q-bistro. Tempat lepak baru ni aku baru tau gak bila sampai sini tahun ni. Last year masa last dtg sini still under construction lg. Memang la area permaisuri, muka2 internet senang je nak jumpa kat mana2. Toleh kanan rasa mcm pernah tengok, toleh kiri rasa mcm pernah chatting. Tapi bila ramai sangat aku rasa sesak. Crowded, aku tak suka.. especially bila jumpa dgn yg aku tak pernah kenal dan tiba2 kena merge dgn social level diorg. Bukan tak suka socialize, tapi aku cpt sesak tengok crowd manusia yg terlampau ramai.

Siang tadi plak ktorg gi mid valley. Just window shopping, then petang sket pegi jalan masjid india. Barulah nampak skit barang2 yg dibeli. Kalau jalan sensorang mmg aku tak datang la sini, tak seronok. Kne ada yg temankan gak baru rasa meaningful sket.

Rasa bersalah gak sebab tak pegi jenguk member ktorg, julie yg eksiden motosikal dgn bf dia hari tu. Sehari b4 valentines day plak tu. Nak jenguk hari isnin tapi aku dah gerak jumpa omar plak hari tu. Bkn sbb pe, takleh survive la kat kolej cuti2 ni. Kafe dgn koperasi sume tutup. Tapi pagi tadi dah terima msg dari dia, baru kuar dr hospital putrajaya after final check. Get well soon julie.

Skrg ni tgh ada kat cc. Saje je nak bagi entry bergerak kat sini. Jgn risau aku hidup lagi, cuma life rasa agak bosan sikit kebelakangan ni. Yup, aku bosan.


Comments seterusnya...