Away untuk sementara waktu..

oleh sorensen pada 13 Jun 2009 dalam

Mulai ahad ni (esok) aku akan away dpd sini utk sementara waktu. Takde pape pun sebenarnya, just kne pergi ke bintulu utk temankan mak aku jaga anak buah. Sebelum ni diorg ada maid utk jaga bdk tu tp baru2 dh resign, so skrg xde sape yg nak tlg jagakan dia ms parent dia gi keje. So, itu jelah. Tak tau lagi biler aku balik.. tapi as soon as diorg dpt maid baru aku trus balik kot sbb dlm awal bulan julai aku dh nak kne balik ke kampus. Blog ni pun terpaksa la ku hentikan updatenya buat sementara waktu atas sebab masalah infrastruktur, hehe!

Oh ye, utk member aku pdot.. aku ucapkan slmt kembali dpd mengerjakan umrah.. wah3 tak sabo aku nak jumpa cik hjh pdot nih.. mesti berseri2 lps balik dpd mekah nie, hihihi!!


3 komen seterusnya...

3 komen