Selamat Tahun Baru 2009

oleh sorensen pada 01 Januari 2009 dalam

Apa azam tahun baru korang?


8 komen seterusnya...

8 komen

  • SoReNsEn

    happy new year ferr.. takpe i faham ur situation, sabar k.. kalau u mmg berada di pihak yg benar.. suatu masa pembohongan si propa banyak ID tu akan terbongkar jugak nanti.. ok..

  • abe min beirut

    aku harap tahun ni aku leh dpt keje yg best2... aku simpan cita2 tok ke dubai... maybe tahun ni ke leh terus pg? hihi...

  • abe min beirut

    wah, ko bia betoi... stop study jela terus..

    pegi jual nasi lemak kat sane dow...

    masyukkkk... kekeke.. orang sane byk duit... hikhik...

  • SoReNsEn

    kan.. btul gak. diorg kan tak reti buat nasik lemak. kalau aku jual rm40 sebungkus, konfem setengah tahun aku kat sana dah jadi jutawan.. huhu, keji sgtkan..