Miss u omar & merza!!!

oleh sorensen pada 20 Mac 2008 dalam ,

Hari ni tadi sangat bermakna buat aku. Ni la first time aku, omar dgn merza dapat keluar ke kl sama2, sepanjang aku study kat selangor ni. Apa yg membuatkan aku hepi bukan sbb dpt keluar ke kl, tapi sebab dpt keluar dgn best fren aku kat unimas dulu. Bila masa2 mcm ni, teringat balik kenangan kitorang dulu2 masa duk satu apartment kat kolej alamanda. Aku dapat tengok masing2 tak banyak berubah.. Aku rasa jangkamasa 2 tahun tu cukup utk merenggangkan hubungan satu2 persahabatan.. tapi ternyata tak bagi kami bertiga.
Sepatutnya malam tadi aku bermalam dekat rumah sewa omar (di salak selatan). Merza dah buat perancangan elok dah kelmarin, tapi disebabkan kesibukan aku dgn assignment dan beberapa masalah 'teknikal' yg lain, maka terpaksa la rancangan utk bermalam tu dibatalkan. So, kitorang kuar la hari ni je. Yela, amik peluang sempena cuti2 umum ni kan. Kelas kan kitorang, sambut maulidur rasul kat low yat dgn sungei wang plaza.. erkk.. no komen!!!
Tu omar dgn merza (atas)
Sekitar sungei wang plaza (bawah)


Aku nak keluar sgt hari ni bukan apa. Sbb merza akan balik ke unimas hari isnin ni sbb dia nak sambung master kat sana. Lepas ni mesti susah dah nak jumpa.. so dlm kesibukan yg teramat ni, aku gagahkan jugak kaki melangkah keluar. Takpe, berbaloi pun sebenarnya. Sbb tu aku percaya, kalau kita jujur dalam persahabatan, apa rintangan pun sanggup kita tempuhi demi seorang kawan.
Kepada merza, study rajin2 tau.. aku tunggu next time kita dpt keluar sekali lagi. Omar jugak, smg berjaya dpt degree sbg seorang artis ok.. dah popular nnt jgn kekwat kat aku..


Comments seterusnya...