Henfon itu boleh DIMAKAN?!

oleh sorensen pada 16 Disember 2007 dalam

Apa yg aku dapat masa tengah surfing malam ni cukup membuatkan aku tersenyum. Bukan apa, aku rasa aku ni mmg dah betul2 menghargai teknologi dgn mengikuti perkembangannya dari semasa ke semasa. Tapi nampak gayanya ada sesuatu yang aku tak pernah terfikir sebelum ni, iaitu trend terbaru membuatkan gadget2 teknologi.. BOLEH DIMAKAN!!!

Kek Sony Ericsson K850i

Ini adalah henfon Sony Ericsson pertama yang telah dibuat dalam bentuk kek, dan ia telah direka oleh Michelle Sugar Art. Perhatikan betapa detailnya design kek ni, menandakan betapa tajamnya pemerhatian pembuat kek terhadap henfon tu (kalau setakat mata aku ni, kalah kot). Tapi ia bukanlah gadget pertama yang dibuat menjadi kek, dgr katanya sebelum ni dah ada yang buat kek Apple iPhone.

Tah apa2 lagi la yang aku akan jumpa esok agaknya ya..

Sumber: http://www.sefanatics.com/



Comments seterusnya...