FYP + berhangkut barang...

oleh sorensen pada 06 Mei 2010 dalam ,

Aper kau hengat mende yg satu tu je boleh dihangkut? *erks! Ok, minggu last ni mmg agak huru hara sikit utk aku. Mcm2 mende nak kne buat. Alhamdulillah, FYP aku yg hado itu sudah selamat sampai ke tgn encik Walker ptg tadi, skali la hantar dgn bdk2 lain yg sama2 under dia. Dan perhaps, itulah gamaknye kali terakhir aku akan tgk muka dia for the rest of my life. Tak sanggup dah aku, hensem sgt. Mulut baik plak tu, mana ktorg tak sayang kat dia? *knock3 choii..!! tak baik aku nih, nak balik pun ada masa lagi melahar org kannnn... Papepun aku harap, cukup la setakat tu je semuanya. Aku nak habiskan semua nih, dah penat. Balik rumah nanti aku nak rehat puas2 sbb masa ni dah jd tak tentu arah dah masa rehat aku, siang dgn mlm sama je.. makan dgn tidak xde beza.

Smlm sepatutnya aku dah settlekan pasal pos barang2 utk dihantar balik. Gigih ni terpaksa menyewa teksi semata2 nak angkut harta sebyk 4 kotak tu. Alih2 smp sana, borang parcel plak dah abis. Nasib baik staff post office tu faham, dia tau susah nak angkut so dia suh tinggalkan je dulu kat situ. So, hari ni la baru aku dpt proses mengepos semuanya. 4 kotak hantar guna parcel biasa, lagi 2 kotak aku tambah hari ni plak hantar guna pos laju.. menjadikan jumlah caj sumernye RM130++. Hmm.. malas la aku nak komen, sbb barang2 tu sume mmg kne hantar walau cmne skalipun.. kalau aku x kne skrg, kat klia nanti lagi la hazab malapetaka yg menunggu.

Utk weekend ni plak, aku akan enjoy puas2. Sepuas2nya, dgn kwn2 aku. Esok member2 coursemate ajak kuar, then lewat ptg sikit merza akan pick aku dan bawak lepak lagi. Sabtu aku akan keluar plak dgn omar, skali dgn thohir bersama ehem2 dia.

Haih, hectic lagi. Silap haribulan smp2 kat rumah nanti, 3 hari 3 malam aku tido tak bangun2 nih.


4 komen seterusnya...

4 komen