Masih beraya lagi?

oleh sorensen pada 20 Oktober 2008 dalam

Mcm dah jadi tradisi pula. Seperti tahun lepas, apabila balik je dpd cuti raya.. biasanya raya ni takkan abis lagi. Semalam aku dgn nordin bertandang ke kpz.. tujuan utamanya hanyalah utk menjenguk angah yg dah berada di sana selama 3 hari sbb nak konvo. So masa ni dia tgh duduk skali dlm bilik member yg ada kat sana lah. Hari tu bz so baru tadi dpt peluang jumpa angah. Rinduuu sgt2 kat dia!

Tah cmne dlm pada borak2 tu, baru la ktorang tau rupanya diorg nak pegi ke rumah abg shafik kat kelana jaya. Pegi beraya katanyer. Haih.. mcm kebetulan plak aku dgn nordin tgh ada kat situ, so diorg pun ajak la skali... dlm dekat sejam kot baru ktorang sampai, sbb sebelum tu angah pg htrkan abg dan his mom ke IOI sbb diorg akan tinggal kat sana ms angah konvo ni. Sampai kat rumah tu ktorang disambut la dgn mesra oleh family shafik. Makanan best siot, ada satey, nasi impit, kuih2 raya dan yg paling menarik perhatian aku adalah nasi tomato yg dihidangkan. Bkn apa, sbb rasanya sedap sgt dan hampir2 terasa seperti nasi briyani, kalau tak kerana ayam tomato yg dihidangkan bersama harus aku dah confuse...

Balik dpd rumah shafik ktorang singgah kat mines kejap. Beli pape yg patut, pastu terus balik kpz. Aku ngan nordin tak lama lepas tu, borak jap.. bila angah balik dpd
jemput his mom kat alamanda putrajaya, ktorang pun minta diri..

Sebelum balik, aku sempat peluk angah. I will miss him so much. Lepas ni bila la agaknya ktorg akan jumpa lagi.


Comments seterusnya...